رئيس دفتر رئيس جمهور:

باید باور کرد که بزرگ هستیم تا بتوانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

مشاور و رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: اثرات تحریم استکبار جهانی و دنیای غرب علیه جمهوری اسلامی ایران، به نتیجه عکس، خودکفایی، خوداتکایی و خودباوری ملت بزرگ ایران منجر شده است

اسفندیار رحیم مشایی گفت: اثرات تحریم استکبار جهانی و دنیای غرب علیه جمهوری اسلامی ایران، به نتیجه عکس، خودکفایی، خوداتکایی و خودباوری ملت بزرگ ایران منجر شده است.

به گزارش یزدفردا  به نقل از ایرنا، مشاور و رئیس دفتر رئیس جمهور در ادامه افزود: برای جامعه ایرانی با سابقه و پیشینه تمدنی و فرهنگ متعالی اسلامی - ایرانی، روحیه غرور ملی، عدالت طلبی و ایستادگی در برابر ظلم باعث می شود که تحریم نتیجه معکوس داشته باشد.

مشایی به لزوم برخورداری کشور از امکانات و تجهیزات اشاره کرد و در عین حال گفت: ما نیاز نداریم الزاما امکانات و تجهیزات کشور را از سایر کشورها تهیه کنیم.

مشایی به توانمندی کشور برای تولید و تهیه امکانات و تجهیزات مورد نیاز داخلی اشاره کرد و افزود: حتی دشمنان و مخالفان ملت ایران باور نمی کردند که ما به خودکفایی و خوداتکایی دست بیابیم.

مشاور و رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه خودکفایی از خود اتکایی ناشی می شود، افزود: کار بزرگ را آدم های بزرگ انجام می دهند بنابر این ابتدا باید باور کرد که بزرگ هستیم تا بتوانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

او گفت: انقلاب اسلامی ایران، مهم ترین اثر و بزرگترین نتیجه ای که تاکنون داشته، خوداتکایی، خودباوری و اعتماد بنفس ملی بود که در ملت ایران بوجود آورد.

مشایی افرود: ایران پس از انقلاب در عرصه های دانش و فناوری های نوین به پیشرفت دست یافته و همچنین از نظر اقتصادی به رشد رسیده است.

وی با ابراز خرسندی از ظرفیت و توانمندی های واقعی ایران گفت که کشور خوشبختانه به سرعت در حال پیشرفت و طی مدارج عالی است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا